ثغره

ترقبوا قريبا ثغرة السي بي المقيد يوم 10/07/2010

الثلاثاء، 6 يوليو 2010

ثغرة السي بي المقيد

السلام عليكم
سيتم يوم
10/07/2010
وضع ثغرة السي بي المقيد لكن ان كنتم تظغطون على الاعلانات باستمرار

تعريف الثغره
الثغره تعطيك اكثر من مليون سي بي مقيد و عيش يا فقير و طز في الي يشحن

هناك 66 تعليقًا:

  1. كل يوم نضغط متى بتحطه

    ردحذف
    الردود
    1. اوك انا عاوز سي بي

      حذف
    2. Iهو صح الكلام ده

      حذف
    3. ازاي احملو

      حذف
  2. متى تحط ثغره سي بي المقيد

    ردحذف
  3. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مصري يا ناس ما عليه شرهه وانتو دلووووووخ على طول صدقتو

    ردحذف
  4. انا خايف احمل البرامج ولا لا بس واذا رحت سجن الدي بي ممكن تشرحلي البرامج داخل اللعبة بسيرفر علي بابا الاسم aaashaaaaaaa ممكن الرد ابلسريع داخل اللعبة

    ردحذف
  5. والله مافهمت طيب كيف يجي السي بي المقيد من فين اخذه ولاكيف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  6. يا عيال هذى ابو الشباب ييش الجسس ييش

    ردحذف
  7. ده حلوووووووووووو اوبي انا ماردو كينك

    ردحذف
  8. اسم البرنامج ايه هل هو اسمه ثغرة السى بى

    ردحذف
  9. دي برامج خره ومش كلها صحيحه واغلبها هكر ما حد يحملها

    ردحذف
  10. بس يا كلاب

    ردحذف
  11. يس شكرا على السي بي رديت عتادي كلو +7 و 2 مقبس شكرا اللي ميعرفش الطريقة يكلمني على سيندباد اسمي في اللعبة سياف1

    ردحذف
  12. السى بى المقيد الى معايا خلص ازاى احصل على سى بى مقيد تانى

    ردحذف
  13. ارجو الرد

    ردحذف
  14. شباب الي يقول انو سياف1 ده مش حقيقي انا الي يكلكم حين سياف1 حقيقي عتادي+5 مقابس بس مش من سيبي مقيد لالا ده سيبي من تجارة بكسبه انا موقع هاذا حق نصب احترسو والي بده يشوه سمعتي انا محترم والله يلعنه واعلم ان الله يهمل ولا يهمل

    ردحذف
  15. كسمك يا ابن المتناكه

    ردحذف
  16. غير معروف يقول يا مزبور

    ردحذف
  17. شييييييييييييييييييييييييت

    ردحذف
  18. يا ريت تجيب البرنامج

    ردحذف
  19. عاوز رد علي موضوع ثغرة السي بي المقيد

    ردحذف
  20. يا ابن الزانية يا كلب صرلي والله اسبوع وانا عم حط نيكست نيكست بفيق وبنام وبخليه شاعل الكمبيوتر شغال واسبوع كااااامل نيكست واخر شي بقلي كنتم مع الكميرا الخفية يا ابن لكلب انقلع زبي ببرنامج الخرا الزفت

    ردحذف
  21. وينك برنامج السي بي ولا ما في
    ه اصلا؟

    ردحذف
  22. الواد ده جزمة وابن جزمة

    ردحذف
  23. يامتناك وناسى

    ردحذف
  24. انتو كلكوا متناكين منى انا و الى يقول السياف1 امه تشخ فى حنكه

    ردحذف
  25. المشكله ان الناس فقيييييرة اوى ى ى ى ولازم سى بى علشان الناس تكون سواسيه

    ردحذف
  26. ههههههههههههههههههههههههههههه طيب وايه الثغر ده يا استاذ

    ردحذف
  27. يا اســــــــتــــــــــاذ
    هل هــــــــتــــــحـــــط
    الـــــــبــــرنـــامــــج
    ولااااااااا مــــــــــــــــــــش
    هتحطه وسيبك من ولا المــــــتــــناكــــة دول المعرصــــــــــــــــين

    ردحذف
  28. دلوقتى احنا فى 2012 شهر 1 وداخلين على شهر اتنين واللعبة اتطورت اوووى والناس بقت افقر من الاول وكل حاجة غليت بعد القرصان ..ياريت حد ينزلنا برنامج سي بي مقيد او غير مقيد او فضة اى شئ اصل انا مبضون من الجى أم وبدعى عليه ليل ونهار... استغفر الله العظيم وياريت الناس الى بتشتم تـــــــوفر الشتيمة لنفسها .. وشكرآ .. انا بلعب قهر اون لاين ونفسى يكون معايا برج فاخر+3

    ردحذف
    الردود
    1. ينهار انت معملتش البرج +3 انت اكيد محطرةش ايام نصف العز كنت مظبة نفسي منها بس الارخم هو انو كا ايام عز سرقت الاميلات

      حذف
  29. انت اكيد ممعكش هذا البرنامج صح

    ردحذف
  30. امتا انا دموعى بتنزل علشان اجيب 5 سي بي يا جى ام ابوس ايديك انا عايز سي بي اخلى العتاد بتاعى بس +5 انا اسمى *mohamed* فى سيرفر المريخ

    ردحذف
  31. يا جدع الواحد زهق مش عاوزين نشحن

    ردحذف
  32. شباب حد معاه هكرات مث برنامج الحفر او الفظه

    ردحذف
  33. هاذه اسم حسابي ^^tfjer بقمر زمان ارجو المساعده اخواني ودي البرنامج ظرووري

    ردحذف
  34. او حسابي الثاني بمرجانه 16+110 اهمسولي باقرب وقت و عطوني رابط تحميل

    ردحذف
  35. هههههههههههههههه هموت واعرف انتو بتكدبو ولة لالالالالالالالالالالالالا

    ردحذف
  36. كل زق انت وثغرتك زرقهاااااااا ^_^

    ردحذف
  37. الحمد لله

    ردحذف
  38. ياجدعان حرام طالما انتا مش قد كلمتك بتقولها ليه ولا بتعلقنا وخلاص فين البرنامج ده

    ردحذف
  39. الله يسامح كل الى شتم وعندى معلومة اللعبة اطورت جدا والجى ام حريص جدا من برامج الهكر يعنى من الاخر مفيش برامج هكر خالص لكونكر دلوقتى

    ردحذف
  40. هو فين البرنامج اساسا احا يا خولات

    ردحذف
  41. Stunning quest there. What occurred after? Good luck!


    my web site http://www.aiseau-presles.be/author/BernardUU

    ردحذف
  42. عيب ياجماعة الالفاظ دى انتو لو اديتونى اسماكو حسجنكوا كلكم فورا انا مهندس لعبة كونكر واى برنامج من البرامج الى بيقولك عليهه النت دى كلها نصب مفيش برامج للسيبي احنا شغلين بنشحن سيبي عن طريق الة حاسبة وبنستشير الشركة الاول كمان نشحن ولا لا

    ردحذف
  43. Thanks very nice blog!

    Here is my site ... jackpot 6000

    ردحذف
  44. Hi friends, nice article and pleasant arguments commented at this place, I
    am truly enjoying by these.

    Feel free to surf to my web-site - Jackpot 6000

    ردحذف
  45. يارجالة عيب عليكم مافي برامج شكلوا كده

    ردحذف
  46. حته يا خول

    ردحذف
  47. برنامج الفضة والسي بيى والسبيد اسمة شيت انجن البرنامج ة فية التلت صفات بيدى فضة وسي بي وخليك سبيد سريع جدا

    ردحذف
  48. برنامج شيت انجن سبيد وخليك سريع ويديك فضة وسي بي بس لازم تخش على النت تكتب شرح الحصول مليون سي بي وهوة حيجبهالك لو فى اى تسالات
    الاميل بتاعى اهوا:negmeldensapry@yahoo.com

    ردحذف
  49. a7aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ردحذف
  50. ممكن طلب ونبي يا كبير انا اين\مالي اسمو كريم 000 ممكن سي بي 100000 ونبي يا كبي

    ردحذف
  51. يولد الوسخه انا بئ بقلكو انا مش عحط البرنامج احا

    ردحذف
  52. شباب سيبكم من الشغل ده احنا مش بتوع برامج احنا بتوع ملافات يعني فكك من البرامج الجي ام هيفقس كسمها في دقيقه للبيع ملفات لفوردر العبه iniالسعر مضومون ولبرنامج مضمون خش فيس بوك واكتب الرقم ده وابعت طلب صديق وكلمني خاص ونا بتافق معاكم01092112659 للعلم ان البرامج الي ولاد العرص بيتكلمو عليها دول هكر لسرقه الايميلات يلا وكسم كل واحد ظالم بدل ما تظلم الي انتا منهم وعليهم حاول تسرق العبه مش تسرق في اخواتك يا ابن المرا الشرموطه يا علق يا ابن العلق تحياتي لمن ضمر حياتي

    ردحذف
  53. يجدعان والله ولا برامج ولا هكرات ولو اطنطاط مش عتجيب 1 سي بي غير لما تشحان والله كل ده اشتغلات انا من ايام علاء الدين كول ما حد يقول فى هكر اجربو ويتفقع الاميل فككو من الاشتغلات واضوها تجاره فى اللعبه كسم اى هكر ورضه باليلك زى ما احنا رضيين ولو عوز الغش شوف موقع بيخترق فيزه وحول تشحان بيها غير كده كلو بيشتغلكو والدونيه والقنون والناس والgmلا يحمى المغفلين الى بيحميهم ربنى وطلما انتا عوز تغش ربنا مش عيقف جنبك زى كده كام زمنى ملك مفقوع منى 7 املات الهم مبلغت الهم ما فشل احنا فى 2016 مش 2009

    ردحذف
  54. اوك انا عاوز سي بي انا في علاء الدين

    ردحذف